poniedziałek, 4 czerwca 2012

Podnieca mnie twój tatuaż


Witajcie ! Dziś kolejny post ;) Jest piękna godzina-samo południe, a ja jeszcze w łóżku piję ciepłą białą kawę i jem pyszne śniadanko przygotowane przez babcię; wiem, wiem, lenię się, aczkolwiek nikt nie zaprzeczy, że odpoczynek jest mi koniecznie potrzebny ! Mimo wszystko czeka mnie ciężki dzień, znów muszę wysłać masę e-maili i załatwić milion spraw. Jednak znalazłam chwilę na bloga, ponieważ chcę poruszyć temat, który mam nadzieję będzie się przewijał tutaj jak najczęściej. A dokładniej chodzi mi o tatuaże ;) Jest to modny sposób na zdobienie swojego ciała. Dręczy mnie jednak pytanie czy cały sens tatuażu w dzisiejszych czasach nie zaginął, gdyż ludzie decydują się na niego o wiele szybciej i zdecydowanie liczniej ;) Tak jak kiedyś, dawniej tatuaże były dla nielicznych, tak teraz są ogólnodostępne. Osobiście mi to odpowiada jednak twierdzę, że mimo wszystko niektórzy decydują się na tatuaż tylko dla samego posiadania w wyniku czego niestety, ale później żałują swojej decyzji co już raczej fajne nie jest. Ja posiadam dopiero co prawda jeden rysunek, a raczej napis na swoim ciele, który jest dość istotny i bardzo intymny, jednak podjęłam decyzję o wykonaniu drugiego ;) Tym razem chciałabym, aby to był rysunek i możecie mnie teraz spalić na stosie, ale zakochałam się w motywie czaszki meksykańskiej *.* Zrobić taką na przedramieniu...cudo ! Zostawiam was z zdjęciami, na których możecie poszukać paru fajnych inspiracji ;) A w przyszłym tygodniu lub pod koniec tego zapraszam na obszerny post poświęcony dokładniej tatuażom ;) 


A wy macie jakieś tatuaże? W planach bądź już wykonane? Jakie jest wasze zdanie na ten temat?

e-mail: k_skonieczna@onet.eu   facebook: www.facebook.com/kas.skonieczna formspring: www.formspring.com/hipisek

4 komentarze:

  1. cudne tatuaże! :)

    zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam żadnych tatuaży, ani w planach, ani wykonanych. Są ładne i ciekawe, ale ja coś mnie zatrzymuje do zrobienia sobie tego w przyszłości i na 95% nie zrobię :)

    ja już się nie mogę doczekać kolejnej notki i dodaję do obserwowanych, liczę na rewanż ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja pewnie tatuażu też nie zrobię :) Ale bardzo podobają mnie się na nadgarstku.
    ZAPRASZAM DO MNIE:

    lavieauchocolat.blogspot.com Zapraszam do dodania się do obserwatorów - wkrótce rozdanie tylko dla nich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja tez chce na nadgarstku...i chyba powoli utwierdzam sie w przekonaniu co do tego co chce miec:)

    OdpowiedzUsuń